Продавець Resto Prof - інтернет магазин товарів для HORECA, товарів та техніки для дому, одягу та взуття розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
109 відгуків
+380 (96) 149-94-24
+380 (99) 472-38-82
вул.Промислова 50/52, Львів, Україна
"RESTO Prof"-комплексне оснащення Магазинів,Кафе,Ресторанів
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

🔄 Умови повернення та обміну товарів 🛍️ Повернення товарів належної якості можливе протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення (згідно із Законом України "Про захист прав споживачів"), якщо: товар не використовувався; збережено товарний вигляд, упаковку, ярлики та пломби; є документ, що підтверджує покупку (чек, накладна, інше). У разі відсутності аналогічного товару для обміну — кошти повертаються на покупця протягом 7 робочих днів після отримання поверненого товару. ❌ Товари, які не підлягають поверненню (згідно з постановою КМУ №172) Поверненню не підлягають: продукти харчування, напої, ліки; косметика, парфумерія, засоби гігієни; натільна білизна, шкарпетки, панчохи; дитячі іграшки м’які, гумові, надувні; друковані видання; постіль, подушки, матраци; технічно складні товари (смартфони, техніка тощо) — лише при наявності виробничого браку. ⚙️ Гарантія та дефекти У разі отримання товару з дефектом або браком, будь ласка, зверніться до нас протягом 14 днів. Ми забезпечимо обмін, гарантійний ремонт або повернення коштів після експертизи. 📦 Звертаємо увагу! Повернення товару здійснюється за рахунок покупця, окрім випадків, коли товар має дефект або не відповідає опису. 🔁 Зв’язок з нами: Для оформлення повернення або обміну, звертайтесь у повідомленнях через Prom або за контактним номером, вказаним у профілі продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner